Služby pro domácnost
Cena za zajištění nákupu záleží na velikosti nákupu a o jaký druh nákupu se jedná. Cenu upřesním vždy po sdělení vašeho nákupu
Pomoc při vyřizování na úřadech 200,-Kč/hodinu jednání za předpokladu využití naší přepravy. Je tím myšleno samotné jednání tzn. od vstupu do budovy úřadu po výstupu z úřadu. K této ceně je nutné vždy připočítat případné parkovné. Např. podzemní garáže v Ostravě centru pod radnicí stojí nyní 35,- Kč/hodinu. Pokud je možné parkování zdarma např. klient ZTP nic se nepřiplácí.
Bez přepravy stojí hodina jednání nebo zastupování na základě plné moci 350,-Kč
Doprovod k lékaři poskytuji pouze při využití naší přepravy 120,-Kč/hod. Počítá se od výstupu z vozidla, čekání v čekárně ordinace až do nástupu vozidla po ošetření. Po cestě zpět samozřejmně vyzvednutí léků zdarma.
Standardní úklid bytu: Mytí oken:
do 60m2 1000,-Kč standard dvoudílné 110,Kč
od 61 do 100m 1600,-Kč standard trojdílné 210,- Kč
101m2 do 150m2 2000,-Kč standard balkónové 260,- Kč
V případě většího znečištění se cena navyšuje dle dohody.
Nejsem plátce DPH